torsdag 30 september 2010

Another day

Jahopp.
Igår eftermiddag spenderade jag hos mormor o morfar. Där vankades det våfflor i stora lass och jag fick också installerat mormor på skype och visat hur hon ska göra! Vi tog också en promenad ner till stranden medans morfar vilade eftermiddag. Morfar är lurig han - han hade visst inte vilat sig utan vart ute och krattat löv. Krutgubbe dedära! Underbart höstväder var det och blåste inte en vind nere vid stranden heller. Mycket mysig promenix! Så fick man sagt hejdå - vilket aldrig är skoj. Men jag vet att vi ses snart och att tiden går otroligt fort - så snart sitter jag där och trycker i mig våfflor igen!


 Ännu godare än det ser ut!

Idaaaaag - vare upp tidigt och ta en innan-frukost promenad för att sedan dra mig in till staden och Stålboms för en fika med Line. Mycket trevligt - vi avslutade fikan med en promenad utmed Ätran på en dryg timme i det fantastiska höstvädret! Underbar luft och solsken!

packa packa packa
Vart på Gekås o köpt TACOS till alla mina underbara vänner i morgon! =)

Hakuna Matata
Pura Vida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar