fredag 24 september 2010

First grade

Detta är en händelserik månad för dig, med ett betydande fokus på relationer. Du träder ut ur en period av ensamhet eller exil där dina nöjen bestod i det som din fantasi kunde trolla fram åt dig. När skorpionens planet - mars - träder in i skorpionen den 14:e september känner du av en förnyad kraft och beslutsamhet och söker återta kontrollen över ditt liv. Du är helt enkelt inte beredd att kompromissa längre för harmonins skull. När den planet som styr partnerskap och relationer - venus - också träder in i skorpionen och saktar in så att mars hinner ikapp henne, finns det en stark sannolikhet för att åtminstone den skorpion som är singel skall uppleva något omvälvande. Du kan känna det som om du träffar din själsfrände, eller träffa någon som du får för dig att du redan känner intimt. Kärleken levs ut med en passion som gränsar till besatthet. Du upplever en stark känsla av att bemästra det mesta nu, och partners kommer sannolikt att vara beroende av dig, något som kan bli lite för mycket av det goda. Det visar sig när månaden lider mot sitt slut att saker blir mer komplicerade än du trott och att nära och kära har saker de måste reda ut som kan innebära att ni måste skiljas åt, åtminstone tillfälligtvis. Det dröjer tills i januari 2011 innan partners kommer ur denna svåra period med svaren de behöver.

-Ibland är det läskigt att läsa horoskop.

Har spenderat förmiddagen i Ullared - 3h för länge. Fast jag träffade Lovisa som stod o packade upp ljusstakar. Sen insåg vi att om jag bara väntar en timme till så kunde vi luncha. Sagt och gjort - De blev thaibuffe. Sjukt gott (Behöver inte nämna att jag näst intill mår illa nu).
Fick iallafall köpt de mesta i bra-att-ha-saker väg. När det gäller bl.a solskyddskräm o diverse saker som är betydligt mycket billigare på Gekås en i vanliga affärer. 

JAG FICK TILLBAKA MIN FÖRSTA INLÄMNINGSUPPGIFT IDAG!
GODKÄND! - Faan va underbart det var att få tillbaka den. Jag fick 16 poäng av 20 möjliga. Kändes skönt att Äntligen veta att man gör rätt! Det som är svårt med distans är just det - att veta att man är inne på rätt spår! Underbart att veta! Så nu blev jag jätteglad o ska skriva färdigt nästa! 



Underbar låt - Härliga minnen!

  Hakuna Matata
Pura Vida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar