fredag 10 september 2010

Fiesta!

Då var det dags att tagga till party i Halmstad!

Idag har jag faktiskt inte pluggat ngt. Har vart ute och gått i regnet vilket var sjukt friskt!
De duggade mest. Så där sprang jag runt o shakade i min ensamhet! Och det regnade knappt. Det duggade bara. Har vart en sväng på systemet med o inhandlat diverse drycker till kvällen!

Haha idag höll jag btw på att bli jagad av massa kossor. Det finns nog inga djur som är så fula när de springer som kossor! Saken är den. Att jag korsar en kohage på min runda. Men de är inte alltid de är där. Men just idag är dom det. Och jag är lite halv-rädd för kossor. Tror ni inte de jävvla kossorna börjar följa efter mig? 
Jaha och där går jag med mina hörlurar och är livrädd. HELA flocken går efter mig.
De gick sån tur var inte till anfall iallfall.. Haha. Annars hade de vart en kul story!


 
 
 

Jaa jag bor på landet. OKEY! Det går kossor och hästar överallt.
Jag gillar det faktiskt!
Dagens bild är UTAN tvekan denna:


Snacka om att fånga ögonblicket!
Hahahaha - Underbar bild på underbart djur!

Nu ska jag checka garderoben lite!

Skål!

Hakuna Matata 
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar