måndag 13 september 2010

A usual monday..

Jahoopp. Då var denna dagen till ända!
 
Har väl spenderat dagen med Anso. Vi promenerade och lagade mat.
Idag blev det wookade thai-grönsaker o lax samt vitlöksbröd. Yummi!
Vi avslutade vår dejt med en film: Center Stage - Turn it up!
Mycket trevligt!

Därefter hann jag läsa några sidor i min bok tills mamma kom hem och sa att jag skulle
med ut till ridhuset för att hjälpa Frida lite med Nisse (hästen heter Nisse). Jag fick ridit o 
hoppat lite med! Sjuukt skoj! Men de märks att jag inte ridit på
ett bra tag nu! Skoj vare iallafall!
 
När jag kom hittade Nora hit och de blev ytterligare en promenad!
Mycket trevligt. Och som vanligt går pratet i ett om allt mellan himmel och jord!
Som vanligt guld!

Nu blire chillidill som man kan säga. För det är de jag
är som allra bäst på! Mohaha!

 Fölisen fick vara med men sen var temat Svamp idag. Haha.

 
 

Haha Anso tyckte jag var lite jobbig som kröp omkring på marken
för att ta kort på svampar. Men de va skoj ett tag iaf!

Next stop: Sängen+Vänner

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar