fredag 17 september 2010

x-mas

Oj. Jag kom på mig själv med att sitta o lyssna på jul-musik.
Jag älskar verkligen jul-musik. Den är så fantastiskt mysig! och man blir bara lycklig.
Favoriterna är lätt Mer Jul - Adolpson&Falk
och Julen är här - Tommy Körberg&Sissel Kyrkjebo
Älskar dessa låtar!

Jag vet. Det är september - men ändå. Haha fattar inte hur jag kom på att börja leta upp det. Men måste ju ha till Costa Rica. Det är liksom svårt att få julkänsla där nere! 

Nu ska jag börja läsa till nästa veckas uppgifter.
För engångs skull i förväg. De händer aldrig Josefin Svensson. Så de så!
Igår fick jag röstat också - Jag hejar på dig: Mona Sahlin!

Då va de med sagt!

Låtar som man ej kan gå sakta till - eller stå still


Testa att sitta still till dessa låtar - Omöjligt!

Hakuna Matata
Pura Vida!

1 kommentar:

  1. SD vill BEGRÄNSA invandringen. Sverige klarar inte av att ta in hur många som helst. De säger INTE jag bokstaverar I N T E "UT MED ALLA INVANDRARE" De vill STOPPA den pågående invandringen. INTE ut med de som finns här, utan ta inte in fler än VI klarar av! Så svårt att förstå?

    SvaraRadera