onsdag 15 september 2010

The one with Pancakes

FYFAN vad jag hatar pannkakor.
Det kan va det som jag verkligen hatar mest i hela världen att göra. 
Varenda gång. Varenda jäkla gång!
Mamma hade fixat smeten igår och det var bara för mig att steka dem. 
Hur tror ni det gick?
Korrekt: Fail!
Antingen för hög värme - så de bränner fast
Eller för låg värme - så de tar 100år.
Tyvärr är det ju sjukt gott. Man kan bli irriterad för mindre också!

Yes då har man vart ute och rört på fläsket i ett par timmar. Shakat lite me älgarna.
Näe.. Jag såg inga älgar faktiskt. Men jag såg spåren. Tillräckligt läskigt. 
Har som vanligt tagit massa foton. Tycker nästan om min digitalkamera nu
när jag börjat fatta inställningarna vid olika motiv och så vidare.





















Stå emot de hund-ögonen o du får 100kronor!
Och dagens bild:
"Fan va du är tröttsam med din kamera.."

Hakuna Matata
Pura Vida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar