söndag 12 september 2010

Good tings a gwaan!

Japps Då har ytterligare en kanon-helg passerat.
Det blev Halmstad x2. Uppenbarligen. Haha. Inte riktigt planerat som så. MEN det har vart en alldeles kanon helg! På många sätt! =) I fredags vare inflyttnings-fest hos Anna och Fredrik. Körde fullt ös medvetslös. Nästan! haha! Näe så illa var det inte! Men de var riktigt skoj! Massa sköna människor!
Igår var tanken att jag skulle vara hemma. Men vi insåg snart att folk skulle övertala oss att åka ner på kvällen igen. Så vi åkte hem och jag sa hejdå till Amanda o Cosi som åkte till Costa Rica idag! Käkade lite lunch me dem o farmor. Sedan åkte jag me Farmor till stan o så fixade jag mig klart och hämta Linda o sen vare bara pået igen! Grymt som vanligt. Kan de bli annat än grymt me grymma människor? 
Utgång blev de på kvällen. En del shots blev de och avslutade såklart med de bästa i Halmstad: Pasta-vagnen!
Mys hela dagen idag - kom just hem!
Nu MÅSTE jag fixa den sista inlämningsuppgiften innan klockan 12 inatt! haha.


Lyckad helg! Utan tvekan!
Äre så? - JA så äre!

NU blire pluggelipluggplugg!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

1 kommentar:

  1. Du kunde väl valt en annan bild på oss, den var ju typ sämstaste :) Pusss

    SvaraRadera