torsdag 16 september 2010

Wet T-shirt

Idag kan man säg som så att hade jag vart med i en wet-tshirt tävling - Hade jag vunnit!
Vandrar ut på min promenad.. Solen skiner. 2min senare vräker regnet ner.
Jag tror att det bara är en kort skur så jag springer in i skogen  gömmer mig bakom ett träd.
Ordagrant alltså. Och - trot eller ej - Jag blev skyddad från regnet bakom trädet i dungen.
Det lättade efter ca 5 min och jag skuttade vidare. 
Nåja - de satte igång ganska så direkt igen. 
Denna gången kan jag säga att de ÖSTE - jag menar - ÖSTE ner i kanske 10min.
Sen va Jossan blöt. T-shirten satt som klistrad o mjuikas-byxorna vägde nog ett ton.
Minst. Men jag skuttade på med min reggae-musik o såg lika glad ut för det!

Sen kom solen - och jag dansa loss inne i skogen.
De är så sjukt skoj o bara dansa gärnet inne i skogen!
Jag skrattar mest åt mig själv - men det är go motion. Jag lovar!

Förövrigt är jag typ klar med min inlämningsuppgift denna veckan och det känns gött. Så mer har jag väl inte gjort idag. Har bakat kladdkaka & myst med levande ljus i höst-rusket.

"Nånting" saknas i denna mysiga bild..
 
Den godaste kladdkakan jag gjort - YES!
 
THIS is the Ugly Truth - ladies & gents
Övre bilden - bakom mig.
Nedre bilden - i min riktning. 

Och det var det! Värre blev det inte! 
Ingen har väl någonsin dött av regn?
 
.
Efter regn kommer solsken - Uppenbarligen!
 

Nu ska jag o Mamma åka o rösta!

Hakuna Matata
Pura Vida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar