tisdag 28 september 2010

Completeley Useless

Jag är kass på det där med mat alltså.
Helt jäkla värdelös. Inte ens ÄGG kan jag steka. Resulatat blev Scrambled eggs i stället. Smakar ju likadant - MEN vafasen - hur svårt kan det vara liksom. Jag blir så trött på mig själv! Jag börjar seriöst undra om mamma o pappa glömde lägga till någon hjärncell i min hjärna innan jag föddes.

Jag blir så trött.

Eftermiddagen har jag spenderat framför datan - Surprise surprise! Sen skulle jag ta en promenad - men då skicka Pihl o sa att hon ville ta en promenad så jag brummade till henne och vi var väl ute i ca 1.5h. Helt underbart väder har det vart idag med. Dock biter det lite i kinderna och de känns att de går mot kallare tider.

Har nästan skrivit klart mitt PM - tänkte göra det i morgon. Sen ska jag till frisören imon med. Klippas och slingas på mörkt o ljust. Spännande värre! Fast jag tycker inte om att gå till frisören.. Blir aldrig nöjd! Suuck!  Yeye de blir nog bra! 


Dags att fixa utväxten.. Yes!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar