onsdag 29 september 2010

Frost on the car

Det är den 29sept (?) och idag när jag tittade ut genom förnstret var det.. FROST! Jisses! FROST!
Dock jättefint väder - så de är nice! Men shiiiet vad kallt det blivit!



Ser ni..?
FROST! 

Burr va kallt! Dock är det som jag skrev igår, väldigt härlig luft!
Nu har jag vart hos frisören och klippt topparna, samt slingat igenom håret ordentligt inför min resa. Alltid känns håret så kort efteråt. Blir ju tokig! Men men - det blev bra! 
Ett rykte gjorde mig glad häromdagen - "Jag har hört att det ska bli en fruktansvärt kall vinter i år, så du kan vara glad att du åker nu.." Det gladde mig oerhört. För jag ska bo i värme de närmsta 7 månaderna. Det ska va gött och leva - annars kan det kvitta! 
MEN, jag ska erkänna att jag garanterat inte suttit i sjön om jag varit hemma heller.. Livet har bara så dålig tajming alltså.. Men jag tror att allting som händer, har en mening. Det må låta löjligt, men jag tror detta!

SNART SNART SNART ska jag chilla med världens bästa Michele i Tampa bay, Florida. Sen ska jag också chilla på Disneyworld i Orlando med Christa o Michele. 

Denna bästiga bruden ska jag hänga med! 

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar