torsdag 16 september 2010

Mornin' Sunshine

Igår kvaäll såg jag de vidrigaste programmet ever!
"Kungen av Tylösand" eller vafan det heter.
Ett program som äcklat mig mer finns inte. Hur fan kan man bara vilja skämma ut sig inför
hela svenska folket på de sättet? Jag fattar det inte.

Såg också på något politik program. Nån debatt mellan Maud Olofsson och Mona Sahlin.
Alltså jag må låta gammal - men - det är rätt intressant.
Jag ska erkänna så mycket som att jag är röd-grön iallafall.
och jag tycker att Mona Sahlin är fruktansvärt bra på att argumentera!

Sen såg jag ngt skämt program med Peter Settman som hade Fredrik Reinfeldt som gäst.
Inte för att jag är så förtjust i hans politik men han var rätt rolig o lyssna på när han o Peter snackade om huruvida det gick till att tvätta kläder.

SÅ kul hade jag igår kväll! 
Men plugget har gått bra och har inte så mycket kvar denna veckan!
Tur är väl de. För jag har en spännande helg att se fram emot! =)

Nu ska jag fortsätta mysa med stearinljus o lyssna på blåsten utomhus!
Läsa lite Turism också!

Pura Vida!


Världens bästa låt:

Älskar denna låten! - Lyssna & njut!

Hakuna Matata
PURA VIDA! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar