fredag 3 september 2010

La la la la la

 Idag en dag som alla andra!
Har mestadels av dagen suttit och pluggat en del. Pappa kom hem igår kväll , så de va skönt att få lite hjälp med att komma igång. Sjukt svårt att plugga bara sisådär när man inte läst sen gymnasiet. Vilket betyder att det är 3,5 årsen. Shiet va tiden går galet fort alltså! 
Såklart har jag också vart ute och promenerat en dryg mil, som de andra dagarna! 

Fett gött liv jag har nu då. 
Nåväl, jag är en ung, frisk, tjej, lagom tjock o i mina bästa år. Haha, shiied, längesen man såg "Karlsson på taket". Jag klagar inte, jag är positiv och faktiskt jäkligt nöjd med mitt liv.
Världens bästa familj och släktingar. Underbara vänner på alla håll och kanter och i alla delar av världen!
Kan de bli bättre liksom?
Svar: Nej.

 
 
 
 
 
 
 
 

Hej, världens bästa mobil-kamera. Den gillar jag allt!
Nu ska jag dra mig till Systrarna Nilsson och chilla!!

Hakuna Matata
PURA VIDA!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar