måndag 27 september 2010

What a day!

Vilken kreativ dag jag haft idag!
Underbart bra dag har det varit! Gick upp tidigt: halv 8 och började med en kort-promenad  och en dusch innan frukost för att väcka min hjärna lite granna. Efter det blidde det frulle och plugg plugg plugg. Fick ihop 2.5 sidor iallafall - kändes bra. Ska jag bara dikta ihop ytterligare 4 sidor bara.. Men de går fint! Under tiden fick jag också lagat mat: vilket blev stekt lax och wookade grönsaker! Mumma! Därefter lite plugg till och sedan en promenad till bussen på en halvtimme typ. Då hade jag bra tur o fick åka gratis! - TACKAR!
Väl i stan träffade jag Anso och vi shoppade lite och tvättade hennes bil - pajjade nästan antennen som vi såklart glömde ta av innan biltvätten. Haha Skojjj! Sen blev det en snabb fika o en lååång promenad utmed vackra Ätran! Därefter drog jag till Celine en sväng o då tog vi en lång promenad till för att sedan möta Emelie o gå o käka en välförtjänad pizza. Hawaii med mild sås! MUMMA!
Sen en GRATIS bussresa hem också - TACKAR! =)



Dig kommer jag saaaakna! <3

SJukt bra dag! Hoppas på en sådan imorgon med!

Nighty Night foaks!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar