fredag 10 september 2010

Positive Vibration

Min dag började med en Bob Marley konsert. Han spelade från och till från klockan halv 8 till 10 över. Då insåg jag mig besegrad och gick upp. Låten han spelade var Positive Vibration. En låt som är kanon att vakna till en sån här höst-morgon! Yes - Idag regnar de och blåser och är såntdär höstmys ute!


Jag har också insett att jag nog faktiskt kolla på VÄNNER för mkt!
Drömde om dem inatt igen. Det är illa!
Fast iallafall så får man ett gott skratt. Med all säkerthet!

Efter jag kollat på "The Bucket List"  igår fick jag ett "Morgan Freeman-ryck" och var tvungen att kolla på ett annat mästerverk. "Shawshank Redemption" eller som den heter på svenska: "Nyckeln till Frihet".
En helt underbar film! 

 
 
 
Hösten är här - Men då drar jag västerut och söderut (?)
Och ser såhär lycklig ut alla dagarna!
 
Så det så!

Nu ska jag plugga lite!

Hakuna Matata!
Pura Vida!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar