måndag 13 september 2010

Old lady

Haha. Ibland börjar jag också fundera på hur gammal jag egentligen är.

Kaffet imorse kan ha vart de godaste kaffe på hur länge som helst.
Samtidigt som jag njöt av kaffet satt jag o sjöng/lyssnade på "Havet är djupt". (Jaa det är låten från Lilla Sjöjungfrun som krabban Sebastian sjunger) OCH "Snart äre jag som är kung" (Lejonkungens Simba).
Nästa sekund sitter jag o ryser gärnet till "Phantom of the Opera"  med Nightwish.
Helt plötsligt inser jag hur bra texten är i Björn Afzelius "Farväl till släkt och vänner" är.
Samtidigt som jag varvar med världens bästa reggae & Björn Rosenström.

Vad va de som gick fel?
Nu kommer snart Anso!
Blire väl en promenad o massa tjöt!
Gött snack!

Kurt är en märklig katt! Utan tvekan!
Söt - Det är han iallafall!

Hakuna Matata
Pura Vida!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar