tisdag 14 september 2010

Raindrops keep falling on my head

Jag har just hittat en snyggare utstyrsel än hel-våtdräkten som jag hade när jag surfade!
Det innebär min utstyrsel under promenaden idag! 
Gråa slitna mjukisbyxor innstoppade i ett par gröna stora gummistövlar!
Samt mössa o en tunn regnjacla med uppvikta armar. 
Idag blev dock promenaden bara 40-45 min och endast inne i skogen. I sån skog där man liksom bara inte möter folk! Hade hundarna som sällskap o de sysslade mest med annat.
Och ni som bor i mina trakter vet ju om hur vädret är idag. Blåst och regn fast ändå varmt!
Hösten är här!

Idag tänkte jag vara ambitiös och ställa klockan på halv 8. Fan heller. Snooze. Snooze. Snooze.
Jaa som ni fattar så snoozade jag tills den slutade snooza och jag vaknade 20 över 9. Nöjd. 
Inte så. Men sen har jag faktiskt vart väldigt duktig på att läsa resten av dagen! 
Fick hem mina andra böcker idag och insåg till min fasa att de var en till bok på Engelska. Och en på Norska. Man tackar man tackar! ÄSCH de kommer gå som en dans.
Tog som sagt en utflykt till Vessige o hämtade mina böcker på ICA de timade jag bra så att jag kunde köra Lovisa från bussen med. Det blev tjattrande i ett i den knappa halvtimmen vi satt i bilen. Haha.
Vi båda har haft intressanta helger och galna upplevelser de senaste dagarna.

Och nu sitter jag och tror att jag kan dricka mjölk samtidigt som jag skriver på datorn. 
Ingen bra ide. Mjölk i soffan - Bra jobbat Josefin Svensson.

En av de vackraste svenska låtarna!



Denna bilden är chill.. O ett O två O TRE! Stå upp!
Nåja.. De gick ingen vidare där.. Men ett kul kort!

Om en stund kommer Celine!
O jisses! Regnet har upphört - Kanske en prommis till då!

Plugg tillsvidare!

Hakuna Matata!
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar