måndag 27 september 2010

Getting closer

Trevlig fredagkväll blidde det
Efter en väldigt (o)intensiv eftermiddag kom Nora hit-brummandes och vi begav oss ut på en välbehövlig promenad. Blev en dryg timme. och som vanlig - mycket att prata om!
Därefter blev det ett roligt projekt med att slinga Noras hår (börjar bli lite av en rutin nu). Som vanligt pratade vi konstant! Det är sjukt va man kan skratta alltså! 
Det roligast med oss är att vi har verkligen kännt varandra sedan dagis och har egentligen inte umgåtts på flera år försen de senaste året och denna sommaren. Evigt tacksam för att vi har börjat umgås igen! Vi har såå mycket gemensamma barndomsminnen. 

Lördag var jag upptagen med att göra absolut ingenting alls.. Fan va segt det var! Satt mest och glodde på rummet tills jag insåg att jag skulle röra på mig och tog en promenad..
Sedan vare bara att hoppa in i duschen o slänga på lite smink - Next stop: Halmstad.
Linda o jag åkte bussen ner till Petra o sen kom också Line o Frida. Massa folk kom till Petras lilla etta och det blev en grym förfest! Sjukt skojjigt! Kommer bilder när jag orkar! Haha. 

Igår kan ha vart den slappaste dagen ever! Jag åt och kolla på VÄNNER i min säng. Hela dagen. Sen när det började bli mörkt kom jag på att jag ville ut o gå - i mörkret - ensam.
Det va sjukt läskigt på vissa ställen.. Men jag var ute en timma iaf o de va skönt. Sen blev de Chips me vitlöksdip och... Jaa juste.. lite mer VÄNNER.

BTW om en vecka är jag i TAMPA - FLORIDA. Sinnessjukt vad tiden gått fort!
Ska bli fett skoj! Nu ska jag göra färdigt det sista delmomentet för månaden - ett PM på 6.8 sidor. YEY. Better get startin.. Mycket att göra denna veckan! 

Hakuna Matata
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar