onsdag 8 september 2010

Call from Costa Rica

Jag glömde ju skriva igår att jag pratade med mina pojkar på restaurangen i förrgår!
Alltså det är sjukt vad människor kan ge en energi! En lyckokänsla som sprider sig i hela magen och man vill bara skrika rakt ut av lycka. Det är märkligt att personer kan ha det inflytande på en.
Bara att höra deras röster är så galet att det pirrar i hela min mage och jag bara ler.
Pratade mest med Rasta men också med Adonay!
Och jag fattar inte att jag ska få träffa dem. Snart. Jättesnart!
25dagar kvar...
Plus 7 dagar till Costa Rica.
Vilket ger 32 dagar tills jag glider in på Las Gemelas igen.
Lyckan är så stor att jag vet ej vart jag ska ta vägen!

Åh! Jag saknar er!
Då va denna dagen snart också till ända. 
Gud vad dagarna går fort. Helt galet!

Har spenderat dagen till att promenera och plugga. Samt äta alldeles för många våfflor hos Mormor o Morfar!
Jag o Amanda o Cosi tog också en promenad ner till stranden och filosoferade lite.

Om man skulle fortsätta att läsa kanske?
Typ.

Underbara Mormor & Morfar!

Lite smakprov från dagens äventyr!

Dags att läsa igen!

Enjoy!

Hakuna Matata!
Pura Vida!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar