söndag 12 september 2010

Sunny Funday

Det har visserligen regnat från och till hela dagen.
Men orka vara negativ!
Regn är mysigt och tänk såhär:
Det värsta som kan hända om du är ute - Det är att du blir blöt!
Det är vatten - Vatten
Hur farligt är det?
"Some people feel the rain, Others just get wet"
Personligen är jag en människa som bara blir blöt. 

Söndagkvällen är gjord.
Kom på mig själv sitta i soffan med mamma och kommentera debatten mellan Reinfeldt och Sahlin. Slutsats: Jag börjar bli gammal. Så ska man inte säga, men det är sant. Inte gammal, gammal, men jaa tillräckligt för att inse att det faktiskt är viktigt att veta vad som sker och vad som står för vad.

Ibland blir jag förvånad över hur osmidigt livet slumpar sig. 
Men jag tror att allting har en anledning. Ödet liksom. 
Man får gilla läget och göra det bästa av situationen.
Är något menat att vara - Så kommer det bli så.


"There's a place that I go that nobody knows, where the rivers flow and I call it home. And there's no more lies and the darkness is light and nobody cries, there's only butterflys.."

En låt som ger mig härliga känslor!

Hakuna Matata
Pura Vida!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar